// Strawberry Cupcake


WELCOME to my simple triple blog, i`m Lynn..famous as Lynn Catchy..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


► My Biography
► My Boyfriend
► My Friends
► My Diary



Put your Comment Here and your LINK i will follow you back^^




TAKEN by : AsnafizalAlias.
Anniversarry: | 10 April 2012

Older Post | Newer Post
GoodBye 2012 and HEY 2013 :)
Monday, December 31, 2012 | 5:05 AM | 0 Sweet Cupcake
hello 2013 ! please be nice to me yaw :* hehe ~ berhabuk blog aku . fuhh fuhhh *tiup habuk xD btw , azam tahun baru ? entah lhaa . kosong sangat sangat tahun baru ney :( hmm ~ takperlu kot azam semua ney cukup si dia n family ada di sisi :') ermm about 2012 ? hihi ! sangat sangat berhargaa tahu ney . aku ditemukan dengan buah hati aku , Muhammad Asnafizal my SEPET :D date + puasa + raya + birthday semua dengan dia tahun 2012 :D sumpah bahagia . and aku harap tahun 2013 kekal sampai tahun tahun akan datang . amin :) New Year sambut mane? haromm ! sambut jee dalam bilik ney dengan si Wanie buntal and Anum tembun , nak keluar tade duit . haihh ! . hahaha ><" takpelhaa first time sambut dengan dyorg kan :P yarkkksss !!


Dear my sweetheart :)

Even New Year kita kau pergi ber futsal and balik lewat , its okay lhaa sepet . Aku tetap akan tunggu kau even sampai pagi esok pun ;) hee . sayangg , sumpah taksabar nak meet kau bulan 2 ney weh . sumpah taksabar nak kacau kau (kau selalu kacau aku) hahaha ! even kerja aku banyak , tapi aku happy je sebab aku cakap "aku kena siapkan kerja ney if nak meet dia" hee ~ semangat kan aku :D *OVER* hee ~ sedih jugak bile aku beli topup RM15 tau punye lha nak sambut NY ngan kau alih alih kau cakap macamtuu . memang rase nak koyak tapi tak lagi lhaa :D hehe ! takpe, aku kena faham kau kan . hehe ! bukan kau pun nak main , dyorg yang ajak kan kan . hee ~ sayang , aku cinta kau . please jangan pergi dari hidup aku kay . susah senang semua kita dah tempuhi . :) maafkan aku kalau aku banyak sangat buat perangai + degil selama kau kenal aku di usia 18 aku ney (tak cukup hijau kan) :') and i wish i can be yours forever after dear . amin . :) ILOVEYOU Muhammad Asnafizal Bin Mohd Alias . Tunggu 8/9/10/11 February 2013 ney kay . huahuahua !! :P